Lazlow's everydays

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Squier Affinity Precision Bass 4 húros

JLazlow 2010.04.02. 14:08

Azért írok eről a gitárról, mert nem is olyan rég én is vettem egy ilyet használtan, de kifogástalan állapotban. Nem régóta basszusgitározom, de amire én használom (könnyűzenei számok kiséretére) tökéletesen megfelel egy kezdő basszerosnak.

A Squier egy amerikai hangszergyártó cég, melyet Victor Carroll „V.C.” Squier alapított. A céget 1965-ben felvásárolta a Fender hangszercég, és 1982-től napjainkig a Fender olcsóbb modelljei készülnek Squier márkanév alatt. (Wiki)

 

Squier Affinity Precision Bass 4 húros: 

  • Test: éger
  • Nyak: jávor
  • Fogólap: rózsafa
  • Szín: sunburst
  • 21 bund
  • 1 precision hangszedő
  • 1 hangerő, 1 hangszín potméter

A hangszer bemutatása röviden fentről lefelé. A nyak része a tipikus Fender szerintem az egyik legszebb rész a gitárban. A test ugye precision, nekem a sunsburst színben tetszik a legjobban. Akikkel eddig beszéltem nem tartják a legjobb hangszernek, de egy tökéletes kezdő basszusgitár.

 

Hivatalos weboldal: Squier Guitars by Fender www.squierguitars.com

Címkék: hangszerek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazlowseverydays.blog.hu/api/trackback/id/tr871872824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása